28 sept. 2010

Adio InfoPro!

Până în această lună, radiourile mele preferate din România au fost în ordinea de pe podium: Guerrilla, InfoPro, Europa FM, urmate de Magic (online).
În Timişoara, Guerrilla e radioul ce-l ascult cel mai  mult când sunt la volan. Deseori, ascultam şi InfoPro. Aceeaşi poveste la job sau acasă unde ascult online, alături de radiouri externe. Cum radioul maşinii mele schimbă frecvenţa automat în funcţie de postul memorat şi selectat, în ultima vreme am constatat că radio InfoPro se auzea tot mai prost şi culmea, era frecvenţa de 88.5 FM, frecvenţa pe care ascult InfoPro când sunt pe la părinţii soţiei, în Reşiţa.

O vreme, m-am mulţumit să schimb rapid înapoi pe Guerrilla sau Europa FM.
Ieri dimineaţă, am zis să dau o scanare de posturi şi culmea... la frecvenţa InfoPro din Timişoara (91.3 FM) aud un jingle radio cu ProFM!!!
Am ascultat puţin şi când am auzit clasicul ritm comercial şi trecător, am revenit la Guerrilla. În această seară, am zis să văd ce s-a întâmplat cu InfoPro şi neplăcută mi-a fost surpriza când am constat că:
Pro FM preia rețeaua de licențe a stației InfoPro, care devine de săptămâna viitoare doar un brand de știri radio. Practic, pe licențele rețelei naționale InfoPro se va auzi postul Pro FM. Brandul InfoPro va fi folosit pentru știrile Pro FM.

Nefericitul evenimentul s-a produs pe 12 septembrie. 
Cineva aducea aminte de titlul unui album al celebrei trupe Paraziţii: "Tot ce e bun trebuie sa dispara"! Încă-odată, aceşti inteligenţi băieţi spun tristul adevăr.

Artizanii marii schimbări argumentează cu faptul că vor să extindă reţeaua ProFM:
"Pro FM preia rețeaua de licențe a stației InfoPro, care devine de săptămâna viitoare doar un brand de știri radio, scrie Adplayers. Practic, pe licențele rețelei naționale InfoPro se va auzi postul Pro FM. Brandul InfoPro va fi folosit pentru știrile Pro FM."

Păcat! Au pierdut ceea mai mare parte a ascultătorilor intelectuali. Cel puţin 90% din comentariile apărute la articolele online pe această temă condamnă proasta decizie luată de cei din "ograda" PRO.

Am încercat să ascultat timp de o ora "noul" ProFM. Din păcate, muzica e departe de ceea ce difuza InfoPro. E în ceea mai mare parte zbenguiala comercială marca ProFM, ZU, 21, Kiss.... muzică plină de "hit-uri" valabile o vară. 

Pe viitor, mai mult ca sigur, dacă nu am ce să ascult de calitate, în maşină, voi comuta pe CD Player.

Update: Multumesc lui Andreidl şi MixMusic-Piteşti pentru un excelent remember al unei muzici şi sunet de super-calitate:

2 comentarii:

andreidl spunea...

Pana mai acum vreo sapt si ceva.. pe 99,2 cat e frecventa in Iasi se prindea Info PRO. Un post fain de radio care mi-a gadilit urechile de-a lungul timpului cu muzica lui buna, stirile si tot ce insemna el. Imi aduc aminte ca il descoperisem cand ma duceam la luat piese ca tipu’ respectiv il asculta acum vreo 4-5 ani …
http://dan-blog.ro/forum/topic/radio-info-pro

Sly spunea...

In Timisoara nu-i mai simt lipsa....
Cam tot timpul ascult Guerrilla acasa, in masina sau la munca. :)
Mai aiurea va fi in afara orasului. Trebuie sa apelez la CD player sau mp3 player.