16 aug. 2010

Mi amigo del heno

Mi "amigo" del heno, la lectura de blog. Pe româneşte, "prietenul" şi fanul meu, citindu-şi blogul:

Seamană ca două picături de apă...   două picături în baltă! =))


Update: Azi un prieten îmi spune: "Mai Silviu, nu-ţi pune mintea cu indivizi care declară că sunt de ocupaţie "lăbari" sau sunt antrenori de lăbariNu se poate ajunge la rafinamentul şi filozofiia unuia care în trecut, a suferit şi nu-şi mai suportă bunica".


În viaţa reală sunt Bogdan Coroi (jos8cal) şi Mihnea Balta (dark).
Iată cum se exprimă gloaba: "A te masturba nu atrage după sine decât că faci ceva. A te masturba valoros, implică realitatea exterioră intr-un mod sau altul. Ştiu ca este dureros când o masturbare nu se termina cu orgasm pentru că te-a vazut bunica şi ti-a dat nota -200 la toate materiile, chit că tu te-ai chinuit să-ţi imaginezi că Jenna Jameson sau Dolly Buster sint înnebunite după tine".
Bag de seamă că băiatul e prieten bun cu manuela şi revista Playboy.

Se pare că şi alţi le-au dat verdict pentru spitalul numărul 9: "Ati dat dovada de puerism si sictir fatza de aceasta comunitate, care stim foarte bine cu totii ca e o comunitate de n00bs, asta nu inseamna ca trebuie sa ne batem joc de ce incearca unii sa faca, si mai ales de munca mea.".

Uauuuu... încă o revelatie: "domnul Dark, chiar te rog, intoarce-te in Lumea ta, sanatate si noroc."

Se pare că prietenul meu are dreptate. :)

Update 1:  Dacă tot ai citit acest articol, te invit să citeşti o continuare a sa.

3 comentarii:

Mihnea Balta spunea...

Prietenul tau are si el un blog, ceva? Am dori sa-i facem o vizita. Nu pricepi ca labarii din discutie erau partenerii de discutie, adica tagma ta?

Sly spunea...

Buna amigo, antrenor de labari, ce mai faci?
Stii foarte bine blogul caci acolo iti refulezi frustrarile.
Aici nu e loc de trolling.

PS. Vezi ca azi m-am usurat 400 ml de urina. Nu uita sa scrii pe blogul tau. ;)

Sly spunea...

Pentru un oarecare Mihai Tâmpu:
- am specificat foarte clar ca nu sunt amator de trolling si alte discutii cu amicii tai...
- dumneata nu intelegi ca acest articol e un pamflet şi caterinca, raspuns la caterinca. Nu mai pot eu de corectitudinea acestei traduceri de pe goagal atat timp cat acest filmulet exprima exact atitudinea fanilor mei de profesie "lăbari".

Atat. Spatiul de emisie merita ceva mai bun. Subiectul e inchis.

PS. Daca ai ceva de spus, atunci fa-o la subiect. Altfel, mesajele nu vor fi publicate.