1 apr. 2011

Haloo! Neşte belete se poate?

Sâmbătă e mare meci mare în "capitala" Banatului. Ca în fieacare an, cu mic cu mare, fanii timişoreni aşteaptă cu sufletul la gură meciul cu Steaua. 

Poate, datorită faptului că mai mult ca niciodată, Poli este în cărţi pentru câştigarea campionatului ligii lu' Mitică oamenii au luat foc şi biletele s-au vândut mai ceva ca pâinea caldă - mai pe faţă, mai pe sub dejgea. Pare incredibil, dar cele 26.000 de bilete s-au epuizat în mai puţin de două zile. Pentru că trăim în România şi Banatul are parte de bişniţarii săi.

Marţi trecusem prin Piaţa Operei şi am căutat la chioşcul echipei să vad dacă au bilete. Mi s-a spus că doar de miercuri se pun în vânzare. Joi, merg special cu maşina la lucru în ideea că după job să trec în centru şi să-mi iau două belete.
Haos! La prânz citisem pe net că deja biletele s-au epuizat. Vorbesc cu prietenul cu care vroiam sa merg la meci şi stabilim să trec prin centru în ideea că poate mai găsesc bilete la tribuna 0. Da, tribuna 0 pentru că sper ca măcar acolo să găsesc lume mai civilizată şi să nu ma uit la măscărici în loc de fotbal.

În drum trec pe la stadion... pauză urmă de bilete. Merg pe la Bega, noapte în Cuba! Apoi mă îndrept spre piaţa Operei unde era cel cu standul oficial. Îl găsesc pe acelaşi tânăr bronzat. Trăgându-i cu cleştele cuvintele din gură aflu că nu mai are bilete. Parcă nici nu ştia cum să îmi zică: "uită-te în jurul tău". Mă întorc să plec şi alţi doi bronzaţi bişniţari mă abordează. Unul mai scoate un teanc de bilete de peluză de sub braţ şi le flutură de parcă e Jiji Bercali numărând verzuţii. Văzând că are doar la peluză îi zic... Nu mersi!
Apoi altul mai bronzat şi durduliu zice că are belete la tribuna 0, dar că sunt dublu la preţ față de cel oficial. Cum nu ţineam cu tot dinadinsul să pierd aproximativ 4-5 ore dintr-un uichend, și așa scurt, am considerat că nu mertită "investiţia suplimentară".

Fie ca echipa mai buna să câştige! :)

Niciun comentariu: