5 iul. 2011

Trăiască birocraţia - paşapoarte

Fiind perioada concediilor m-am trezit şi eu săptămîna trecută să fac rezervarea online la paşapoarte pentru copilul meu. Am prins un loc pe sfârşitul lunii acesteia! 

Un prieten ce tocmai a depus ieri actele copilului său făcuse din greşeală încă o rezervare şi avea încă una pentru mâine. Ieri dupa ora 12 am încercat în zadar să prind pe cineva de la paşapoarte pentru a vedea dacă nu pot merge în locul său mâine. Înainte de ora 13 ambele telefoane sunau ocupat. Apoi, în următoarele doua ore telefonul suna şi nu mai răspundea nimeni.

Mi-am luat inima-n dinţi şi m-am dus azi să discut la faţa locului. Ajuns acolo era plin de lume. Şi ca de fiecare dată vara, era plin de bronzaţi pregătiţi de decolare.
Merg la biroul de informaţii şi o întreb pe tanti dacă pot merge în locul prietenului meu acesta forwardându-mi mail-ul de confirmare. Nu ştiu dacă ei realizează că un email forwardat poate conţine informaţii veridice de la destinatarul iniţial.
Şi ca de obicei la stat, aceasta nu a putut să-mi dea un răspuns direct. A trebuit să plece în spate şi să "întrebe".  Nu ştiu ce a înţeles şi ce a întrebat dar a venit cu clasicul răspuns birocratic "nu se poate".
Mai bine să aibe ei un moment de respiro decât să îmi ia banii mai repede. Halal birocraţie!

Niciun comentariu: